Ont i magen och spyfärdig

??
Mår inte alls bra... :/:( Det är inge kul då. Men men..

Bröllopsprojekt på skolan. Vi fick alldeles nyss se en film från Maries (frisörlärare) bröllop. Och hur fint var det inte?! - Blev alldeles rörd.
Jag har aldrig varit på ett bröllop och nu på efterhand märker jag att jag inte fått riktig uppfattning om det.

Igår var Malte och hälsa på. Micke och han prata om deras bääänd. ;)
Micke har hittat 2 basar han är intresserad av. Han ska fundera och spekulera om vilken som kan vara bäst. Kul att han vill spela och att han har några att spela tillsammans med. :)
Dem verkar ha så kul, synd att jag inte kan spela något. ;p

Planering:
Gesällprovspowerpoint (imorgon)
Samhällskunskapsprov (fredag?)
Bröllopsprojekt (v. 46 el. v. 47)
Körkortsteori (snart proov hoppas ja. :D)
Projektarbete (fram till jul)



PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja bara du är frisk på måndag så kan du va lite sjuk i helgen och vila dig

2009-11-04 @ 22:13:59
Postat av: FRIDA

Men på måndag ska den där snyggselma komma på skolan... Då är det lika bra att vara sjuk.

2009-11-05 @ 12:41:28
Postat av: Eliiin

Haha men jag kan inte heller spela någe;) du kan ju sjunga me mej;) hihi

2009-11-05 @ 14:28:28
URL: http://eliiinanderssson.blogg.se/
Postat av: FRIDA

Haha, jaaaa det skulle se ut de. ;) Hihi

2009-11-05 @ 16:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0