Ede är BÄST!

Pappa sitter och kollar på tv och svarar på mina frågor om körkortsteorin och kastar åt mig chokladbitar, - gott! :)

Mamma och Laila är på något i T-hammar där någon från gruppen Afrodite (melodofestivalen) är och pratar? Hann inte uppfatta det riktigt innan dem åkte härifrån. :p

!
Micke är och
repar med sitt bäääänd. Han har nämligen blivit rockstjärna och ska vara med på Sweden Rock nästa år. :o WOW!!

Mitt samvete gav mig svårt att sova igår-kväll. Jag satt/låg och kollade på Micke som sov för att slippa undan sin fruktansvärda bakfylla. Stackarn. :(
Jag kom fram till en sak...



Jag gjorde denna på Paint igår(-natt) och laddade upp den som skrivbordsunderlägg på Mickes dator. Så imorse när jag antingen var och jobba eller var på skolan så fick han se mitt kärleksbrev!

Jag är en liten tönt, men den uppskattades av en annan tönt iaf. Min tönt. :)

Men gaggaaaaaaa.....
PÖSS

Kommentarer
Postat av: Eliin

Haha det är jag som knäppt bilden:D Sötungar<3

2009-11-05 @ 14:29:58
URL: http://eliiinanderssson.blogg.se/
Postat av: fridaeee

Haha ja jag kommer ihåg det. Den där (jävla) helgen i april/maj. xD Fy faaaaan. ;p <3

2009-11-05 @ 16:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0