Vänlig och omtyckt - en egenskap som ofta underskattas.

Dåligast i världen på att uppdatera, det är jag det. Dock har jag haft fullt upp med allt och ingenting på slutet. Och inte haft det riktiga bloggsuget som krävs för att jag ska sätta mig ner framför en dator och skriva, även under tråkiga sommardagar.

Så, vad har hänt?
Njaa, inte så mycket. Igår skulle jag umgås med Alex efter han slutade jobba 16.00. Men jag fick två klippningar så jag hann inte umgås med han så mycket innan vi drog på bio. Harry Potter - vilken hjälte.
Och för att inte tala om Johnny.. "Fan, jag trodde filmen var slut nu *suck". Alex och jag kanske inte heller var så värst intresserad som sprang till OK och gjorde en insats där. Johnny stod dörrvakt in till bion.
Men men, sånt är livet och kan lugnt påstå att vi hade kul! Ante och två tjejer från ånge var också med.

Nu kom Johnny och senare ska jag till Dennis och se film med han, Elin och Micke. Filmer vi hyrde i stan idag. :)

Ikväll är det även inplanerat nattbad!

Pusssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0