svammelmajan

En lång dag som redan förvandlats till en ny.

Jag och pappa har varit i Birsta och inhandlat lite grejer, från häst till hushållsartiklar. Alltid lika roligt att kuta runt med honom, lättsamt på ett sätt iaf.
Sedan bar det av till travet och vi satt på uteserveringen. Eller iaf jag, satt med Kent & co och surra lite skit. Sedan är det så trevligt att se massa bekanta ansikten som folk jag till exempel jobbade med förut.

Kom hem och det satt tre hökar i soffan och kolla på skräckis: Johnny, Anna och Emma. Slog mig ner med dem och det blev lite av filmmaraton och tiden rann iväg.

Så. Nu sitter jag här och ska kila från datorn och fika med Johnny och Anna sedan blir det sängen.
Klockan är redan för mycket, varken ögon eller huvud hänger med. Betyder att jag knappt vet vad jag skriver och förstår inte varför jag skriver över-huvud-taget. Men nu skrev jag det här iaf och. Åh imorgon ska vi till stan.

Micke har även ringt ex antal ggr idag/ikväll och som jag förstått det verkar han och dem andra ha det kanon. Bra det och att han inte glömmer mig. Hihi. :) :) :)

Godnatt och massa hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0