hmm

Kunde inte komma på någon rubrik så det blev tradionellt!

Åh, jag längtar till ikväll för då blir det tjejkväll här hos Dennis. Vi ska ha lite knytkalas och grilla lite gott och blandat. Elin och jag tänkte passa på nu medan pojkarna for sin väg till Fäviken. Tråkigt nog, men klart dem ska få roa sig på egen hand så som vi ska göra.

Dennis är så snäll som lät Elin ta hand om hushållet nu medan han är borta. Det är absolut lagomt nu till Fränsta Festivalen... Jag tänkte på förfest.

Alldeles strax kommer Elins mamma och hämtar oss. Elin ska hem och måla Viskan gul och blå. Och jag ska hem till mig och leta fram nå kläder till ikväll.

Extra kul är att Emma kommit hit till Stöde, EDE rättare sagt och hon ska vara med ikv! Kommer bli så kul!


Ikväll blir det Singstar på lilla tv:n. ;)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0