grattis Elin och Dennis! :D

Som ni ser är bloggdesignen rena kaoset. Men,
det blir nog "bra" till slut då jag orkar lägga ner tid. Och då kan det vara riktigt kul att pyssla på när inspriationen och motivationen ramlat ner och är på sin plats. Just dessa två ting lever sin egen värld ibland tråkigt nog.

För min del blev det några timmar i Birsta idag igen. Hittade lite småplock. Köpte en hel del trosor, kändes som det behövdes en uppfräschning gällande dessa.
Anna öppnade också plånboken. Medan Johnny och Emma var trevligt sällskap.

Och jag tyckte Elins tidiga födelsedagpresent av Dennis var så fin! När dem två blev ett.

En otålig Johnny och en frånvarande Frida sitter just nu och väntar på Malte som ska hämta oss här hos Johnny och sedan skjutsa hem oss två till mig där Anna och Emma är.
Steffen och jag pratade förut om att åka till Fränsta och kika en sväng. Så maybe det baby.

Och jag ber till vädergudarna, blå himmel och några solstrålar kan väl skänkas till morgondagen och helst sommaren ut? (a)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller hur var det nu igen?

2009-07-27 @ 15:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0