Jul! :)

Granen klädd och julstädandet borde vara över för detta år.
Alla klappar är inslagna (förutom några), men alla är inhandlade.
Planeringen för julafton är klar och kvällen innan aftonen också.

I jul kommer jag verkligen ha trevligt, jag ser det på förhand. :) Åh.

Och håren växer. ;)
x I söndags klippte jag 4 st. Björn, Katts, Hinke och Matildas farmor Anna.
x Igår klippte jag bara Micke efter Birsta-besök.
x Idag blev det 3, Siw, Håkan och Dennis efter Birsta-besök.
x Imorgon ska jag klippa Elin L och hennes kille Christian, det blir innan klockan två. Ska höra med mormor med, om hon vill bli klippt. Sen ska jag fixa hemma hos mamma och pappa innan kvällen. Myyysigt. :)
Är så skönt att få klippningar för att få lite flyt.

Nu ska jag smyga ner och ut för att starta bilen, ska upp till mamma och pappa för att se hur det går i den pågående renoveringen av hallen, det kommer bli braaaaa!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0