Annandagjul och mellandagsrea

.
.
Inte vet jag, men den så kallade mellandagsrean är kanske lite överskattad, eller?
Aa jag vet inte. Men det kan ju vara så, att det är jag som är dålig på den bara.
;p
Halva priset är ju inte dåligt de. ;)
Ne men jag hittade 5 nya tröjar för en billig slant, det är braaaa! :D

Micke ska åka skoter ikväll och det är lylloooo honom dåråååååå.
Men men, jag får kanske åka med imorgon.
Eller får, idag valde jag faktiskt att vara hemma.
Han ska åka skoter med massa pojkar. Och då tyckte jag dem kan få ha en stund för sig själv istället för att jag ska vara med och lägga mig i. ;o heheh
Dem ska åka upp till Lokåsen ovanför Edebosjön där Mattias och Jimmie jagar, där finns också en jaktstuga. :)

Nu ska vi snart åka från mormor och morfar.
Och jag har lyckats snott Mickes Wii så jag ska ta hem och spela lite Marioooo. :)

Igår övervägde det till Ånge. Mycket trevligt. :)

Pusssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0