Åh, världens bästa!

Resultatet från igår:


Haha, så sleten är jag faktiskt inte idag, jag är pigg för jag ha sovit hela dagen igen, hehe:


Igår blev en lyckad kväll på Björnes 30-årsfest på bygdegårn i Viskan. "Efterfest" för våran del blev hos Elin med Jimmy, Ronny, Susanne och Elin såklart. Mamma var snäll och kom och hämta oss och skjutsade enda till Stöde, till Micke. :)
Btw,
Jens, Tommy (?) och Glenn var hur duktig som helst på scen på bygde! Det var kul med live-musik!

Och idag blir en lyckad dag/eftermiddag/kväll.
Micke kom med smörgåstårta åt mig på sängen. Och jag fick en chokladask (hjärtformad) och tre chokladkakor. :)
SÖT, tack! :)

Idag blir inte bara en lyckad dag, det blir en tjockisdag ("utan undantags-dag") också. ;)

Och,
imorgon blir en lyckad dag med fotboll m. skolan i Nordichallen i S-svall. :)

Förresten, Maltes hår blev bra till slut. ;D



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0