Grattis Emma, som om en timme är 18 år!! :D

Så dýster.
Jag brukar alltid trycka upp min egen blogg på en Internetsida för att se hur det blev efter jag skrivit... Om det blev som det skulle liksom.
Och nu jag vill knappt läsa den själv, för jag tycker designen är så fruktansvärt tråkig.

Till&med idag har jag haft tre dagars praktik. Och jag kommer inte tycka: "Gud vad skönt att praktiken är slut nu!" när det närmar sig fredag-eftermiddag. Trivs så bra där. :(
Men, det kommer bli skönt att få komma hem igen och träffa min bästis framförallt. Men samtidigt är det lite tråkigt att lämna Emma, praktiken och Skara.
OCH speciellt Emma som är så gÖÖÖÖllig. :)

Steffen, Johanna, Micke och jag ska vara så busig när vi går in på andra skolveckan. Hihi,
men jag säger inte vad det kan vara, DOCK! ;)


På fredag lämnar Anna och Jag Skara klockan 18.20 och kommer till ÅNGE klockan 01.25.
Och på lördag ska Anna spela fotbollsmatch i stan och jag ska in och städa, i stan. Och måste åka rätt tidigt på morgonen/förmiddagen. 
Första dagen på Svensk Fastighetsförmedling. Perfekt extrajobb, 4 städningar i månaden och därmed en slant in på kontot. Inget att skryta om kanske, men det gör ju dock en förändring i min lilla portmone (stavas?) då. :) :)
                                                                                                                                    
Nu ska jag prata en sväng med Elin.
Sen blir det till att säga godnatt och skjuta iväg sista godnatt-slängpussarna till Micke med pilbåge.
För sängen kallar! HUA, vad trött jag var i morse.                                                         

Men förresten...
Urinvägsinfektionen är mycket bättre, fast jag inte ens ätit halva kuren pencilin. Bra bra! :)

Puss


Kommentarer
Postat av: emmaaaa

du är också himla gÖÖllig :)

2009-08-23 @ 15:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0