Lilllördag

Nu var det ett tag sen jag skrev, åter igen.

I vilket fall så har det varit rätt bra väder den här veckan. Trevligt har det varit.

Marknaden i helgen också.

Fredags:
Var först på travet, Steffen, Erika, Anna, pappa och jag. Steffen och jag skulle egentligen på klassfest, men vi bojkotta den och åkte hem efter travets slut istället. Duschade och åkte ner till Alex en sväng, sen ner på marknan. Var väl där typ en halv timme. Stod bara utanför och träffade lite folk. Fick också en efterlängtad och behövande pratstund med Malte. Mickes föräldrar är på semester så Jimmy skjutsade mig dit där Micke var. Och han sov vill jag lova, så jag beslutade mig för att göra likadant. Lugn och skön kväll. =)

Lördags:

Gick Dennis, Elin, Micke och jag på marknaden en sväng. Och då menar jag bara en sväng också. Men hittade lite god korv och gott bröd så åkte hem till Mickes parents och gjorde smarriga mackor. Laddade för kvällen.
Vi var hos Mickes föräldrar på kvällen också. Vi var ett mysigt gäng som satt och surra på. Sen åkte vi på marknan. Kul kväll! =)

Söndags:

Åkte vi flotte med Martin, Dennis, Fia, Robin W, Micke P, Felicia, Malte på kvällskvisten. Trevligt trevligt.

Måndags:

Blev en repris med flotten under dagen, med samma gäng. (Minus Robin, Micke P, Felicia och Malte men plus Elin.) På kvällen åkte vi upp till Kälen och Martin. Det var vattenskoter som gällde. Både Fia och Micke gav sig på vattenskidor och wakeborden. Ser ju enklare ut än vad det är... kort och gott.

Igår var vi också samma gäng + Erik B, Cissi, Emma, Sofie, Frida, Anna. Bella, Emil B och Erik kom också förbi en sväng. Då satt vi vid staslet i Viskan. Mycket mysig uteplats det. Vi satt och surrade skit in på sentimmarna. Så som det ska vara när det är sommar och ledighet.
Igår var det även en liten Miss Elin som tog och blev 18 år. Så vi var där på tårta också. Grattis åter igen! :D

Nu
ska jag möta Emma lillplumsan. Sen kanske vi åker på fotboll i Viskan?

Ååååååååååh, vad jag skriver. Haha. Blott så är jag nog ingen bloggare trots allt. ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0