tisdag

Tanken var bara något som flög ur mig nu...
Ta avstånd från en människa efter 1 eller 2 verkliga och riktiga orsaker tycker jag är respektabelt. Om man inte känner att den varken är en vän eller/och sysslar med saker man inte vill vara i närheten av, tycker jag själv att det är inte så konstigt att man gärna avstår relationen...?!

Emma, Elin och jag var nyss på baren och slängde i oss lite strips&dip. Dem har så himla goda strips dääääääär. (a)
Elin tog sedan lill-cresenten och blåste iväg till viskan och hem till henne. Medan Emma och jag åkte till mig för jag skulle dra på mig långbyxor. Meningen är att vi alldeles snart ska till Elin för hon har nämnligen hittat en dubbellägenhet. Alltså två lägenheter på ett plan, och man delar sedan på köket som ligger mitt i mellan. Anna och jag i en del, medan Frida och Elin delar på den andra. :)

Förresten så ska jag jobba på Bergsåker under hela Open Trot-helgen. Känns alldeles kanon. :)

Åh, har även sökt jobb i stan. För se hur det artar sig.

Nu ska vi draaaaaaaa,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0