söndag

"Hej Emma nu ska beretta dikter. Det var en gång en flicka som hetter sticka. Hon gick ut på stan där såg hon en flicka." och typ
"Det var en gång en häst som dricker lite läsk."
Sitter och hör på när Emma läser en massa gamla brev jag skrev till henne för många många år sen. Haha, ja det är kul att höra.

Åh vad jag är duktig på att skriva dikter!

Imorgon ska jag praktisera på Klippbaren. Och där har jag varit tidigare, så känns alldeles suveränt.
Har bra kontakt med frisörerna som jobbar där och dem är alla så trevlig och lättsamma.  

Nu ska jag nog ta fram saxen och klippa Emma lite.

OCH jag längtar till skolan börjar så jag får färga håret! Vill ju för säkerhetskull använda Keunes färger som jag brukar så det inte blir nån allergisk reaktion igen. Mahaaaa. :p
Och jag vill ha lägenhet nu nu nu..!

Det är mycket man vill! ;)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0