Rosor

Seg. Så stavas dagen för min del. Vi har fått suttit på föreläsning om projektarbete, typ - hela dagen. Så jobbigt att sitta på samma stol i flera timmar, andra dagen i skolan och bara lyssna.

Men slutade halv tre typ, tänkte åka hem med 14.40-bussen. Men Micke och Björne slutade lite tidigare så kunde åka med dem hem. Skönt! :)

Björne svängde in på Grenen och köpte blommor till Lina. Micke följde med in och även han kom ut med 10 röda rosor till mig! Åh, så gulligt! :)
Så nu står dem i en vas på soffbordet, ser så fint ut. :)

Tony kom nu. Han kom med min sminkväska som jag lämnade hos han innan krogen i lördags. Skönt att ha den till hands igen. :)

Nu tänkte jag faktiskt gå ut på en promenad och samtidigt spela lite musik i mina öron. Relaaax.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0