Hej här kommer segertåget

Emmas födelsedag idag och
Nu är den där jobbiga känslan att man inte kan följa med kompisar på krogen ur världen. Jo visst finns det högre gränser, men 18 är ju ändå 18. ;)
Nej men,
- Nu får hon ta körkort när hon vill.
- Hon får ta ansvar för sina egna handlingar.
Med mera, med mera.

Själv tycker jag att åldern inte gör någon större skilldnad i vardagen trots allt. "Allvaret" börjar väl ändå när man ska söka jobb, börja jobba/fortsätta plugga och klara sig helt och hållet själv. Vissa gör det som 16-åringar, andra som 35-åringar. Samtidigt bygger väl allvaret på uppväxt -och ungdomsåren. JAJA
Lär lösa sig ska ni se. ;)

Blir så irriterad på mig själv ibland.
Så fort jag börjar reflektera eller diskuterar en sak, så ska jag förklara tills jag kommer fram till något som låter bra.
Haha ibland går det, ibland inte. Men det är väl så med många saker här i livet. :)

Alex ringde förut. Åh jag blir så glad och på bra humör medan och efter jag pratat med han. Speciellt då vi pratar så där länge om allt och ingenting.
Men det ska bli skärpning. "Det ska bli som förut" Vi måste helt enkelt börja umgås meeeraa. :)

Sen prata jag med Micke. Samma där, om allt och ingenting. Tiden rinner bara iväg och vi hade pratat i 56 minuter, kändes som 10, max 20. :p

Nu ska jag ut och springa. Just det, kommer se ut det! ;) 
Sen måste jag ringa Steffen - sötbomb!
Förresten, nu är allt fixat och klart! :D:D:D GLAAAAD!! :D:D:DD:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Pussssaaaaaar!!

Kommentarer
Postat av: sofia söderberg

vad är fixat och klart? ;)

2009-09-23 @ 20:36:37
URL: http://sofiasoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0