Härlig helg

Drakbåtsfestivalen är ju typ roligare än Gatufesten tycker jag! Gud vad kul det var. Träffade massa trevligt folk både inne och utanför öltältet. Folk som Marre, Sigge, Jessica, Sara, Ida, Malin, Fanny, Rickard mm. till Erikas & Fridas respektive pappor och Elins föräldrar, Mycket trevligt.
Sen var det så skönt att bo på hotell, slippa anpassa sig efter en tid att åka hem. Vi bodde på samma ställe som Elins föräldrar och Frida & Sofies pappa och Anna-Karin.
Och hotellfrukost, härligt värre!

Efter frukost och en vilopaus så åkte vi och bada i bergsand. Och vilket väder! Hur fint och skönt som helst för att bada och sola i. Pojkarna spelade volleyboll. Sen blev det pizzan.
Ja ni hör ju själv, en riktig slappar/spenderarhelg, :p
Lika bra att passa på nu innan skolans och förhoppningsvis jobbvärldens utmaningar närmaste halvåret. :)

Idag har jag städat lite lätt hos Micke, kört igång en tvätt och var på väg att bädda om då Elin och Dennis kom och hämtade mig. Dem skjutsade hem mig och nu väntar jag på att Marianne ska bli klar på banken och plocka upp mig för vi ska åka och handla. :)

Och nu är jag riktigt pepp på körkortet, fy vad jag längtar till att få sätta igång! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

ja men vi måste ta å skriva in oss! jag e oxå sugen nu. å så måste vi bo på hotel fler gr;) haha fan va mysigt de va=) å tack gode gud att pappa betala ett rum till åt mej å dennis. vi hade ju svettats ihjäl annars!! xD <3<3<3

2009-08-11 @ 01:17:39
URL: http://eliiinanderssson.blogg.se/
Postat av: erika

haha pratade du något med pappa då? ;D

2009-08-12 @ 00:36:55
URL: http://erikaerikssson.devote.se
Postat av: frida

Haha ja, jag stog en stund och prata med han inne i tältet. ;)

2009-08-12 @ 13:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0